Visszavonulás

2021.05.13

           Kedves olvasó!  Az elmúlt év sok felismerést hozott. Hiszem mindenkinek, aki elindult egy belső utazásra. A változás elkerülhetetlen , én személy szerint még ízlelgetem merre tovább és hogyan,  vagy csak kivárok ,nem is tudom , de nem is lényeges. 2016-ban lelkesedéssel fogtam bele a kínai asztrológiába , a spiritualitásba mint segítő , mára eljutottam arra pontra , hogy bizonyossággal mondhatom nem ez  az Én utam. Legalábbis nem ebben a formában. Ezt a tollat leteszem és egy időre visszavonulok. Asztrológusként sem tudom mit hoz a jövő , azt tudom most csak élveznem kell a saját életem , megélni a pillanat szépségét és folytatni a belső utazásom. Szívből kívánok mindenkinek csodás felismeréseket saját útján , szeretettel Erika  

2016-2021 Sorsesszencia- minden jog fenntartva- 
2022-  folytatás könyv formában 
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el